tisdag 3 juni 2008

Kvällens skämt!

Det här trillade in i mailboxen ikväll... Ett stort skratt!

"Hej fick syn på dig och ser mkt bra bilder. det är så att jag kommer från sverige men jobbar nu på malta som erotisk-dansare och vi svenska tjejer är mkt populara har nere och nu har min chef frågat mig om det finns mer svenska tjejer som skulle villja komma ner hit och jobba. så är du en duktig dansare så finns det mkt pengar att hämta men själklart så har vi utbildning här när man kommer ner hit. jobbet går ut på att man går runt och minglar med killar och dom köper dig drinkar som du får en billjett för. den biljetten får du 20 svenka kr för sen ska du dansa vid en strip stång 2 latar och sen om det är en kund som är intrsserad av att få en privat dans av dig så får du ca 500-1000 kr beronde på om du vill ta av dig b h-n eller inte och dom privata danserna är på ca 3 min så det är ju mkt lätta pengar. skulle det vara så att du tycker det har låter kul och passar dig så ordnar min chef din biljet ner hit plus att du får eget boende i en lägenhet och man börjar vid 10 på kvallen och slutar runt 4 på morgonen så man kan säga att det du får är ett underbart liv i paradiset gratisdrinkar som du får betalt för och en jävligt rolig upplevelse och har du nån tjej kompis som vill följa med och jobba så betalar vi för henne med, vi tycker nästan det är bättre om man tar med sig nån man känner om man känner att det skulle kännas bättre men då måste hon med villja jobba men tank på saken och om du skulle vilja det här så måste du ta kontakt med mig inom en snar framtid. ps jag är serios och mäste säga dig att mina bilder jag har på den här sidan, det är inte jag på dom bilderna men om du skulle vilja se mig i cam så att du vet att det här är seriöst så är det inga problem.nr till dig vore mkt bra pga att det blir lätt att få kontakt med dig.msn fungerar självklart med. MVH Emelie och alla dom andra här on paradise malta club."

Inga kommentarer: