onsdag 27 augusti 2008

Anfallen av basilusker.

Kunde inte bli sämre timing.
Vaknade med feber, men tänkte, äh jag orkar jobba idag. *pepp talk*
Men njäää, icke sa nicke. Pressade mig iaf från 07:00 till lite efter 11 med att få klart lite saker/ärenden som blivit liggande sedan i måndags pga undermanning,
3 av 5 borta både måndag och tisdag... Idag var dock alla på plats, så jag kunde faktiskt gå hem med inte allt för dåligt samvete.
Åkte en sväng via apoteket, ipren, hostmedicin, nässpray och Allevo, här ska kureras. Tänkte knappt orka ta mig från carporten och uppför trappan. *puh* Dök ner i badkaret, ooo så skönt. Skållande hett. Låg där ett bra tag. Ni vet, man tappar ut vattnet när det börjar bli ljummet, och sen fyller man på med hett hett vatten. Hmmm, fick för mig att jag kunde döda Influensa-monstren så....

Vet bara inte hur jag ska hinna packa klart allt.... *puh*

Nu ska jag dricka min hundraelfte kopp te och sen lägga mig igen...
Håll tummarna och skicka mig lite positiv energi så dethär går över snabbt.


Natti natt,

1 kommentar:

Ulrika sa...

Krya på dej vännen!!
nattinatti...kramelikram:)