lördag 3 april 2010

Österlen - Skåne

Österlen. I love Österlen.
Åkte ner i torsdags och är hos svärföräldrarna. Denna underbara oas. Jag blir så lugn här. Så harmonisk. Lite lätt kär i allt.
Solen skiner nu, jag sitter i deras bibliotek o hör folk gå förbi på den annars så folktomma "gata", det är ju Konstrunda just nu är på ÖSterlen, så det är SÅ mycket folk i rörelse, det är helt sjukt. Jag har aldrig varit här nere över påsk förut, så jag är lite chokad över hur mycket människor det rör sig här.... här mitt ute på landet...i denna lilla idylliska by... har tagit massor med foton, men det laddar jag upp först när jag kommer tillbaka till Sthlm.

Har hunnit med lite shopping, hihi, både hos Bo Olssons i Tomelilla, (en mindre variant av Ullared) och förståss även i svärmors boutiq. Bilder kommer sen.

En stor underbar påskkram till Er alla från ett ljuvligt Skåne.
Uffe han hade verkligen så rätt. JAg har tänkt på det flera gånger både igår och idag när vi kört/gått/befunnit oss lite är o där på Österlen;

Jag trivs bäst i Öppna Landskap, nära havet vill jag bo...






♥♥♥ Sarah

Inga kommentarer: