onsdag 7 december 2011

Sjukstuga del .... Har tappat räkningen...


*Host*
Det är inte alls längesen jag var sjuk - och nu är jag sjuk igen. //%IO()=?!!!!!!!!!!!!!!!
Helgen var lugn men så på söndagskväll så var det som att dra ner rullgardinen, febern kom och slog ut mig totalt...
Ont i halsen och med febertoppar över 40 grader har jag nu legat i soffan sen i söndags. Jag tror på allvar att jag växt fast i soffan. Vi har blivit ett. Snart är jag en blir jag en beige/grå Mio soffa.

Känner mig lite bitter. Har inte tid eller lust o vara sjuk, fast vem har det egentligen. 
Tur att jag fått mandariner, chokadjulkalender, päronglass, pepsi Max och andra livsvikta "jag är sjuk och behöver föda"-varor hemlevererade.

Ska nog sova en stund till nu. Drömma om att det är den 22 december så att jag kan flyga  iväg hem till Tusen Sjöars Land!
Längtar!!!!


Inga kommentarer: