lördag 17 augusti 2013

Trodde väl aldrig...


Att jag skulle uppdatera denhär bloggen.
Att det skulle komma ett inlägg till.
Plötsligt kom suget, precis nu. Jag funderade inte ens. Jag loggade in, kom ihåg lösenordet och det som följer är inte det minsta genomtänkt, jag fick bara lust;
Att skriva. Att dela. Att höras. Att synas.
Kanske är det ett tecken på att jag repat mig.
Gudarna ska veta att Det har varit en berg o dalbana av känslor, lågt och högt sen separationen och skillsmässan.

Massor har hänt, förståss, precis som det hänt massor i era liv.
Jag har träffat en ny kärlek, älskat och känt passion. Blivit lämnad av denna. Hittat nya, men Hittat tillbaka till denna "första". Lämnat denna och sedan igen hittat tillbaka. Lämnat. Hittat. On off. On off.
Jag har hittat the Secret - och framför allt The Magic. Fitline har kommit in i mitt liv. Jag dricker Silver, 1 matsked om dan. Jag har bytt ut dator-axelväskan mot en dator-ryggsäck. Jag använder inte högklackat lika mycket längre.
Jag bor på 60 kvadrat istället för 90. Har skaffat mig sömnproblem. Har ingen bil och åker numera som en sosse - det vill säga kommunalt. (Taxi-utgifterna har blivit höga).

Vem vet, kanske detta är början på en återfödelse av min lilla skitblogg?

Mest troligt är det ju ingen som, efter år av tystnad hittar hit längre.... nå väl, då får det väl vara min egen lilla ventil.

Puss på er!




♥♥♥ Sarah

Inga kommentarer: