onsdag 4 september 2013

God morgon Obama!

...och resten av världen! :)

Det här är ingen halvtrött finne som rapporterar, utan en riktigt utvilad och pigg Österbottnisk pingla!

Om det nu är någon som hittar hit, statistiken visar att det inte är helt dött, kanske ni är sugna på att följa mig på instagram där jag är mer aktiv, ni hittar mig som Sarahkatarina, eller om någon skulle vilja komma i kontakt med mig via mejl, det kanske inte alltid är så att man vill kommentera ett inlägg, då kan man mejla mig på mitt förnamn.stenholm( @ ) tdc.se . Alltid kul med mejl, men då får ni i så fall lov att vara snälla, inga Haters! :)

Nu dags för en frukostmacka på jobbet, samt spana in alla poliser som börjar hopa sig här utan för på E4:an och norrortsleden.

Ha en underbar dag alla och Välkommen Mr President!

♥♥♥ Sarah

Inga kommentarer: