tisdag 15 januari 2008

Ta tjuren vid hornen...

Oj,
Senast jag var inne och tjatade var den 30 December 2007.
Varje dag har jag dock tänk;
Nu ska jag ta mig i kragen och skriva, uppdatera och berätta om helt onödiga saker jag gjort, som har hänt, som jag köpt, som jag hört. Musik som är bäst ju nu och så vidare.
Men det har inte blivit av.
Har känt mig så totalt oinspirerad och dessutom har inte timmarna känts tillräckliga för att slösa dem på bloggen.
Jul och Nyår är över och förbi. Ett nytt strålande år påbörjats.

Vi kör lite punkt form idag.

  • Nyårsfesten slutar med en kaka i vännens handfat. Det är för fan som man skäms.

  • Det nya året börjar både med att Pappa Stenhjärta och Herr Ågren är på besök.

  • Nytt år – Ny telefon. Nokia (förståss, kan man använda sig av annat?) Nokia N95 med 5 megapixel kamera och en massa andra roliga funktioner.

  • Rea på Guldfynd. Halsband, ringar, armband inhandlas för brinn kära livet. Men vaddå, det är ju att vara dum att inte handla när det är 50 % off!

  • Äter kolhydrater.


  • Nya stövlar (utan klack, höööööga) Ny väska (röd) (kommer bilder sen)

  • Garderobs rensning. En hög som jag kallar Tradera och en som kallas Myrorna.

  • Pappa Stenhjärta köper hus. 6 rum och kök, öppen spis och bastu. Så glad!




Och nu hann jag inte skriva mer.
Bilder och mer uppdatering kommer…snart.

Over and out,
Stenhjärta

1 kommentar:

Ulrika sa...

Vad jag har väntat att du ska blogga vännen:)

Vill så gärna se vad du har shoppat;)= Bilder, nuuuu:D

Kram från dystra regniga Finland