onsdag 30 januari 2008

Yez! Jag är på banan!

Jajamensan fattas bara! Hejja Hejja Hejja!


-Vem jag hejar på?

-Mig själv!


Idag fick jag en "nyhet"/"erbjudande" som gjorde mig överlycklig! Åååååh!!!! Nu, nu, jag menar NUUUUU *skriker så ni ska förstå* är jag på gång!


Ska bli bättre på att uppdatera bloggen,

ska börja städa mindre och blogga mera.

Sova mindre och träna mer.

Äta nyttigare och ekologiskt.



Nåja,

nu ska jag snart iväg, slutar om några minuter. Sen iväg till posten, hämta mitt tredje paket på 2 veckor. Sen lämna in ett par skor där sulorna fullkomligt smulat sönder. Sen kanske jag måste ha nån ny snygg ögonskugga, nu när jag äntligen kommit på knepet med att lägga en snygg ögonskugga och få den att hållas hela dagen. Jag säger bara; Make Up Store....



Puss på ER alla!

Hoppas min POSITIVA SPRUDLANDE ENERGI känns och smittar av sig på Er!



Love some of you,

Sarah
oj, jag har väll glömt att visa min nya mobbe? Here goes.... No more Miz Pink! :(


1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena!
Läser att läget är under kontroll. Gott å höra! Har tittat på en Nokia N95. Hur tycker du d fungerar?/Svenljunga Hooligans!