onsdag 23 juli 2008

3:dje dagen

Dagarna går alldeles för fort!!!!

Igår hände nåt så out of this world! Jag blev helt paff och mållös.
Mänskligheten överraskar mig ständigt.
Mitt i allt befinner man sig i ett drama man gjort allt för att undvika.
Bespottad och en smula trakasserad,
trots den lilla inblandning man väl hade i situationen, var helt ärlig och helt utan förbehåll.
Jag blir lessen på mänskligheten, på människan Blir trött på människors förutfattade meningar, människans sätt att Tro utan att Veta. Människans sätt att läsa av en situation och sen tro att just det man läst är det rätta. På andra sidan finns alltid en annan människa som kanske har läst samma situation på ett helt annat sätt. Inse det. Alltid två sidor av ett mynt.
Jag vet att jag är för snäll för mitt eget bästa många gånger, att jag har ett för stort hjärta som rymmer mycket, och jag vet att jag är en känslomänniska, jag känner mycket och ofta, men jag tänker inte be om ursäkt för det.
Om människor behöver Drama, ilska och hårdhet för att orka med sitt eget liv, orka med det bagage de kan tänkas bära med sig, så sörjer för dessa människor. Deras liv kommer inte att bli lätt. So sad, so sad...verkligen.

Nu är det dags för storstädning. Eller jag har börjat lite... fan vilken slarvis jag kan vara ibland.

Har hunnit med en del shopping som jag inte hunnit visa er än... ska fota...

VÄRSTA STORA PUSSEN TILL;

Cattis, Ullis & Sosso & Linda

Sorry, skulle vilja sms:a o maila mer... tiden... I know You know... :) Hoppas ni har en underbar sommar!!!! Miss you!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Oj va synd att du måste vara med om nåt sånt:( Lider med dej...

Här kommer en värsting puss tebax;)