tisdag 29 juli 2008

Sex and the City Movie





*Puh*
Dubbel Puh!



Har precis sett Sex and the city filmen.



AND I LOVED IT!!!!!
LOVED LOVED LOVED IT!!!!!



Jag vill vara, jag vill leva, jag vill Andas Sex and the city!

Alla fyra karaktärer tilltalar mig, jag har spår av alla fyra i mig.

Älskar Samantha Jones, for obvious reasons! Hihi! Girl Power! And sexy after 50!



Miranda Hobbes stark o härlig! Jag minns, att jag i början av serien tyckte hon var ugly!
Fy vad jag skäms över att någonsin har sagt och tyckt så, hon är ju Vackrare än Vackrast!



Charlotte York alla känner väll igen sig i lilla söta näpna rättvisa Charlotte,
bad girls wanna be her, so do I.



Carrie Bradshaw, Cariie , Carrie, Carrie.
Med de underbara frisyrerna och kläderna, skorna, hattarna och väskorna.
Vem vill inte vara henne?
Vem vill inte kunna trippa runt i 12 centimers klackisar dagarna i ända?
Vem vill inte kunna ha en ful-snygg basker med stor toffs och ändå, still be sexy.
Vem vill inte ha män som Mr Big??????




Just Love them all!





Jag är betuttad.
Betagen!
De måste göra en 2:a!!!!!
Måste!
Hur ska jag kunna leva utan denhär serien.
Seriöst?
Hur ska jag kunna leva utan mina kvällar med tjejerna och cosmo´s?


Over and out.... iaf för en sekund, snart kommer veckans Bästa Låtar...








Inga kommentarer: