onsdag 1 oktober 2008

Onsdagen den 1 oktober

Onsdag.

Regnet öser ner. Har varit hemma en bra stund nu, fixar o pysslar och här hemma i mitt Residens. Ibland hinner man så mycket och ibland ingenting. Idag är en sån dag när jag hunnit med massor, organiserat, packat upp, i med tvätt i tvättmaskinen, hängt tvätt, i med ny tvätt osv...

Hade inte så mycket att tillägga idag, egentligen... shoppat lite nya söta saker, ska försöka visa dem för er senare... Men just nu längtar jag bara till Fredagen. Ska och klippa barret... egentligen är det inte speciellt nött, men det gäller att sköta om de gyllene strånen om man vill ha långt hår. Hos frisören hade 50 och 70% på schwarzkopf och kerastase-produkter. Behöver jag säga att jag kom hem med en fullproppad påse! ? *hihi*

Nää nu, back to business. :)

Puss på Er.

Inga kommentarer: