tisdag 7 oktober 2008

Tisdag...

...är en ganska bra dag!
Men idag uteblev dendär riktigt sköna DHW & Uggly Betty känslan pga min onda rygg.
Det började igår, kom inte upp ur sängen... kunde inte böja ryggen. Fick hjälp med att klä på mig... (eh vaddå tant?) Det var precis som om ryggenhade låst sig i det läge den "somnat in i". Idag samma visa, om än lite bättre, men nu hade det onda spridit sig till axlar o skulderblad...
Grrrr... Otränad, det måste vara därför.
Stillasittande jobb, det måste vara det.
Min nya "sova-på-sidan- anpassade-kudde", kan kanske vara det?
6-10 centimeters klackar varje dag, kan kanske vara det...
Nåja det återstår att se, har iofs friskvårdsbidrag kvar att utnyttja, mitt simkort kostade ju bara 950 kronor, så för 1050 borde man ju några massager? Eller hur? Någon som kan tipsa om en billig men bra Knådare?

Tomten kom på besök idag, eller nåja, Tomte o tomte, jag fick betala för mina presenter, men dock till ett reducerat pris. Så nu är man 3 liter J.P Chenet (merlot) och 3 liter J.P Chenet (cabernet syrah) rikare. En tanke; Varför är det så? Eller varför är jag och många med mig (tjejer) så överlyckliga när man gör sig ett kap? -" Oj, men jag måste ju bara köpa domhär stövlarna! Dom är ju på rea, kostar endast 600! Jag sparar ju faktiskt 600 hundra. Jag tjänar ju på det! Jag är ju dum om jag inte tar tillfället i akt...."

Nåja... lägenhetspysslandet har avstannat lite... (mycket) databordet är inte ännu köpt. Dethär med att fixa klart i min tiny tiny walk in, (är bara en vanlig skrubb), eller att fixa alla lådor och byråer så dom är organiserade och välsorterade har ebbat ut.... Kanske man får en liten Low efter allt flyttande? I N S P I R A T I O N, kom till mig nu!

Puss o Skål på Er alla!

Inga kommentarer: