onsdag 25 mars 2009

Onsdag

Vad kan man säga om denhär dagen då?
Den har varit rätt så bra och innehållsrik.

Dock är det så att Min favorit kollega S**** slutar på min avdelning för att gå vidare inom företaget, skittråkigt!!!! När vi fick beskedet om detta fällde jag några tårar. Han är så rolig, ibland räcker det med att bara se på honom så skrattar man. Han är lite som en lillebror, ja nästan iaf. Hursomhelst så har jag suttit brevid S****, som har fönster plats... så nu när han slutar innebär det att jag flyttar in ett steg o får fönsterplats, haha, alltid nåt positivt i denhär sorgen. Den nya killen V**** som ska ta över S***** roll ska sitta brevid mig, en rätt så ung kille, men han verkar trevlig, det blir nog bra...

Hade ett möte idag, från klockan 13:00 till 17:00, ett kulturprojekt om arbetsmiljön och tänket och lite sånt på min arbetsplats, vädligt roligt att få ta del av ett projket som VD:n "äger"... vi får se hur det går och vad slutresultatet blir... lite trött i huvudet efter att ha brainstormat och bollat ideer dock...





♥♥♥ Tingelingen

Inga kommentarer: