måndag 8 juni 2009

Bilder från The Boss & the E Street Band konserten


Påväg för att se The Boss!



Välkommen till Stadion!


Världens bästa Clarence Clemons! *The Big Man*



The Boss!


Little Steve! You gotta Love Him!




Publikhavet! 32 810 personer och jag!



Tingelingen och hennes Bruce!





Vågen!
Jag hade ståplats - något annat hade varit otänkbart,
jag hittade ett kanon ställe att stå på under konserten, långt fram, på sidan,
bakom mig hade jag första raden av folk som hade sittplats.
Under hela konserten såg jag scenen samtidigt som jag hade den ena storbildskärmen i bra sikte






Självklart var jag tvungen att köpa en Tee. 300 kronor var det absolut värt!


Hela konserten kommer för alltid att finnas kvar som ett fantastiskt minne.
Dock är det vissa stunder som toppar det mesta. Som när Bruce sjöng The River, Outlaw Pete, Little Steves favorit låt Fade away och hans parafras på Obama.
Han är verkligen The Boss!
Hoppas jag har möjlighet att se honom igen!

Ska försöka lägga upp lite filmklipp oxå....




♥♥♥ Tingelingen

1 kommentar:

sue sa...

Såååååå aaaaaaaaaaviiiiiiiisss
Jag vill jag oxå!