tisdag 15 september 2009

Long time no see

Hejsan Alla Sötisar!

Det har gått några dagar sen jag bloggat senast, undrar om jag ens bloggat med min nya laptop....hmmmm.... Hur som helst, fick ju lite trubbel med mitt laptop köp, men nu är jag absolut överens med min nya Asus! STORA Skärmen och STORA minnet! :)
Det har varit full rulle....som vanligt... Helgen spenderades i Sundsvall hos älsklings Bea. Lite roligt var att en av de bästa kollegorna M hade skrivit på Facebook om ingen skulle köra upp till S:vall på fredagen, jo men visst. Så vi fick sällskap. :) När vi lämnat av M och kom fram till Bea vid 20 tiden så var det till ett jätte fint dukat bord men jätte söt buffe var jag så trött att jag trodde jag skulle somna vid matbordet, men, ibland gör vin underverk. Mitt i allt försvann tröttheten och jag och Bea satt upp och hade tjejernas genom tidernas TJEJSNACK ända tills klockan visade 04:15!
Sätter in lite bilder....

Tisdag idag....varit en stundom tung dag idag... en av de närmaste var tvungen att åka in till sjukhuset och stanna sitt hjärta!!!! Förstår ni!!!! Stanna HJÄRTAT, för att sedan elchocka igång det.... usch usch. Men nu är det bra igen. *pustar ut*
Har precis ätit den goda Mexikanska MajsSoppan som mitt hjärta Mi bjöd på när jag var hemma hos pappa senast. Jag kryddar den lite extra och så har jag modifierat Qusedilla:an som man ska ha till. Tror receptet kommer från Leila, ni vet, TV 4 Leila som bakar och lagar mat.
Bjuder på lite bilder från det med....

Puss på Er alla!









Shopping på Coop i S:vall.
Fyndade ett par jätte söta ballerina skor. Svarta, men lite lack och liten rosett, halva reapriset!
Vad mer fick jag med mig från Birsta shopping Centrum.....hmmmm
Ett nytt duschdraperi från Lagerhaus, sååå snyggt.
Torrshampo från Lee Stafford.
Hårfärg.
Love-godis åt älskling och åt Bea.
Ett genomskinligt paraply som jag gav åt Bea i present.
Hårsnoddar.
Och lite annat smått och gott.




Hot Mama på sonens fotbollsmatch.
De var match både lördag och söndag, och så klart var vi på plats bägge dagarna.
Jag är ju inte den som är den. Här skriks och ropas och Hejjas!
Jxxx var jätte duktig, och småkillarna vann bägge dagarna, även om det på söndag var en jättespännande match, trodde aldrig de skulle få till det, det var stolpskott och millimetrar från mål, men sist och slutligen tror jag de vann 5-3 i söndags, lördagens resultat minns jag ej.... hehe....





Jag i ett par ganska nya röda skor som jag köpt, oxå för halva rea priset.






Hejja IFK!!!


Nedan bilder i omvänd ordning på den Mexikanska MajsSoppan och Quesedilla.














♥♥♥ Tingelingen

Inga kommentarer: