tisdag 14 september 2010

Ibland....e det tung, men allt är relativt

Ibland är livet tungt.
Of course är det relativt, relativt till.... - ja en massa olika saker, men just nu är det tungt för mig.
Livet känns jobbigt, eller, förlåt, jag menar inte livet. Livet är egentligen väldigt väldigt underbart och härligt, men just nu, här, här och precis nu där vi och jag befinner oss och mig är det inte en walk in the park. Personliga saker - som en morfar. Som jobbet, som samboförhållande, och som jobbet igen och så vidare, allt detta tar min kraft - slukar allt just nu.
Jag andas - men känner mig uppäten, min tid räcker inte till,,, den räcker inte till för mig, dom jag ska lära upp, min chef osv....
jag känner bara att jag inte är tillräcklig, eller att min tid räcker till...

someone Give me Power.....



♥♥♥ Sarah

Inga kommentarer: