måndag 6 september 2010

Inte ens ett ynka litet inlägg...

Det har inte handlat så mycket om oinspiration som om att jag verkligen inte hunnit. Jobbet har, och tar upp största delen av min tankeverksamhet, samt även en del extra tid just nu. Så då blir det så här. En hel vecka utan minsta lilla livstecken. Inte ens ett litet mobilinlägg.

Jag var ute o levde rövare i fredags - planen var dock att vara lite medelålders och att inta soffläge. Tackade nej till både rockklubb och kollegor inne i stan., men jag hann egentligen bara hem så fick jag ett samtal som gjorde att jag fick en riktig helkväll - och helt ärligt, ganska för mycket av det goda. Resten av helgen var jag huslig och uppförde mig som en riktig Wife to be. (Ett försök att väga upp CrazyDaizy...)

Idag är det måndag och jag har redan varit på Systemet/Bolaget/Glasbanken/Alko (kärt barn har många namn) MEN - hahhahaha AH! Nu trodde ni faktiskt fel, jag handlade inte alls åt mig själv. Däremot la jag 219 kronor på ett rödvin till någon annan... De ni!

Nu ska jag fortsätta på "Duktiga-husliga-fröken-Sarah-temat" och vika tvätt o fortsätta o röja bland kläder o bråte.



♥♥♥ Sarah

Inga kommentarer: