onsdag 3 december 2008

Emelie!

Jag e lessen,
men jag glömde bort min
Finaste Kusin Emelies
Födelsedag!
Alltså inte att jag glömde bort Emelie,
det kommer jag aldrig göra,
men ibland har jag svårt för att minnas födelsedagar och datum.
Ett STORT GRATTIS
i efterskott
till
Världens Sötaste Emelie!
Hoppas du hade en fin födelsedag med massor med myspys!
Här i Svea är det väldigt enkelt,
Där kan man bli medlem och söker upp alla sina vänner
som är över 15 år gamla och boende i Sverige,
man lägger till dem på sin "Minneslista"
och väljer hur hur man vill bli påminnen om födelsedagarna/namnsdagarna.
Jag har valt att bli påminnd 1 vecka innan samt även samma dag.
Jag får helt enkelt ett mail där det står att Hon/han fyller si och så de och de datumet.
Hur bra som helst!
Synd bara att hela halva tjocka släkten och många vänner bor i Finland
och då inte finns med på birtday.se
Bus enkelt!

Inga kommentarer: