söndag 21 december 2008

Utmaning

Utmaning!

Jag har blivit utmanad

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram :-)

1. Desperate Housewives
2. Greys Anatomi
3 . Ugly Betty
4. Fraiser
5. Sex and the City
6. Seinfeld
7. Califroniacation
8. Dokumentärer, typ FBI-crimes, Animal cops osv


8 saker jag gjorde igår

1. Sov
2. Grät
3. Fick en present - Green Gate ljus
4. Handlade mat
5. Tog ett bad
6. Funderade mer än vanligt - många tankar
7. Hämtade hem mat - 4 små rätter, kina
8. Undvek telefonen


8 saker jag ser fram emot

1. Julen, som firas i Skåne och umgås med Killens familj
2. Nästa lördag - middag med Conny & hans Göteborgare
3. Nyår, svärföräldrar + min mami & Nisse kommer hit
4. Att få börja ett nytt år - nya möjligheter
5. Slutet av februarimånad, då sticker vi till Solen
6. Våren
7. Sommaren
8. En massa härligt umgänge med vänner & familj


8 favoritrestauranger [Utan inbördes ordning]

1. Tiger
2. Ingen restaurang - men allt svärfar gör
3. Michelangelo
4. Några ställen i Malmlö... minns ej namn
5. Bästa pizzan finns i Vasa, finland, på Marco polo
6. Ett ställe på Canarias som har världens goaste lasagne
7. ?

8. ?


8 saker på min önskelista

1. Att alla nära o kära får vara friska o krya o lyckliga
2. En ny väska, sett en stor brun/beige DKNY som skulle passa mig perfekt
3. Ny bil. Gärna bilen vi ska till skåne med, en saab kombi 2007:a disel
4. Ny systemkamera, nikon

5. En voffe-bebis!
6. Nytt hår
7. Hemens vita (eller är det liatorp) dagbädd.
8. Massor med pengar o kärlek 2009!


8 personer jag utmanar:

ALLA!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Utmaning!
Connys tur men har ingen aktiv blogg så det får bli här!

Jag har blivit utmanad


8 favoritprogram :-)

1.La Ink
2.The Osbournes
3.Simpsons
4.Medium
5.Sex and the City
6.Jerry Springer?!
7.Pantertanter
8.Jamie Kennedy x-periment

8 saker jag gjorde igår

1.Pratade med Martin
2.Jobbade
3.Lyssnade på musik
4.Åt
5.Satt vid datorn
6.Pratade med Sarah
7.Pratade med mamma
8.Tittade på tv


8 saker jag ser fram emot

1.Att Martin kommer snart
2.Träffa Sarah & Stefan
3.Ledig i morgon också
4.Att snart åka till GBG igen
5.Sommar & sol
6.Ljusa dagar
7.En sväng till Danny idag
8.Framtida oplanerade resor


8 favoritrestauranger [Utan inbördes ordning] Det här byter jag ut till favorit mat istället.. :)

1.Sushi
2.Italienskt
3.Grekiskt
4.Indiskt
5.Vanlig "svensson" mat
6.glass
7.äpplen.. hehe
8.Kinesiskt


8 saker på min önskelista

1.Livslång kärlek
2.Frisk och kry
3.Positivt tänkande
4.Mer pengar
5.Sambo någongång
6.Underbara vänner (fast det har jag redan :) )
7.Resa mycket
8.Bilda familj någongång i framtiden med allt vad det kanske innebär