tisdag 25 september 2007

Ett erkännande

Jag har inte tittat på Idol nånting, kanske har jag slängt ett öga när det zappats mellan kanalerna, men inte så att jag brytt mig.
MEN,
igår så satt jag bänkad och lyssnade på Killarna. Oh lord. Jag är redan kär i 3 av dem.
Här rankar jag enligt mitt eget musiköra en liten lista.
(här tog jag en paus för att ta av kastrullen med de kokande äggen från spisen... det är inte alla som lyckas med att hälla kokande vatten över hela sina högra arm och hand. FUCK!!!!!!! Vi får se hur länge jag kan skriva.nu..måste springa mellan vattenkranen och soffan. AAAAAAAAAAJJJJJJ!!!)))
Första och andra platsen kunde lika bra vara en delad plats, men dethär är iaf vad jag kom fram till:


1. Christoffer H - Oh my Lord vilken röst, jag är kär.
2. Daniel K - Med den låten och med den RÖSTEN - suck..... Pang pang shot me down....
3. Mattias A
4. Sam H - Come to mama din lilla heta skåning. Vilken härligt hes röst - Gåshud...
5. Michel Z
6. Andreas S
7. Pär S
______________________________________________________________
8. Knut B - Borde ha åkt ut. Pär skulle haft Knuttes plats istället. Blääää

1 kommentar:

Anonym sa...

amanda rules...... hennes tolkning av Elvis var ljuvlig..