tisdag 29 april 2008

Imorron smäller det.

*puh*
Så var denhär Ugly Betty & Desperate Housewives dagen snart till ända.
Dagen började i vanlig ordning 05:45, fast lite roligare var det när jag fick slajda in på jobbet i ett par av mina nyinköpta klackisar. (idag var det de svarta lack sling back´sen). Fast stressen hängde över axeln och flåsade tungt i örat på mig hela dagen. Hade ju inte hunnit packa eller betala räkningarna. Dessutom hade vi ett viktigt möte efter jobbet, som skulle börja 17:00 och hålla på till 18:00 och jag som slutar redan fyra, stor skillnad det där, på att komma hem lite efter fyra eller lite efter sex, speciellt när man har massor att stå i. Som tur var kunde man ringa in till mötet och vara med den vägen. Så på med headset`et medans jag packade, lyssnade, rotade bland kläder, lyssnade, sa; jo jag hör er, hann hämta ut en viktig försändelse, lyssna och jag ni har säkert fattat galoppen.

Dags o krypa ner under täcket nu. I morron sover jag hos pappa, om nu inte Blue1 envisas med att ställa in. Tycker jag läser att det ställs in flygningar hela tiden nu.

Får se om jag hinnar blogga något när jag e hos pappa. Vet inte om han fått sitt bredband installerat på nya stället... well well... återstår att se...

Sov Gott Alla Pinglor och Päron!

/Sarah

1 kommentar:

Anonym sa...

mycket intiresno, tack