tisdag 8 april 2008

Tisdagen den 8 mars.

Jobb.

Caroline den jävla svikare ska ju sluta.
I HATE YOU!
(oki you know i dont, du är världens gulligaste Callloliiin, men iaf.
Du är en pruttig svikare som lämnar mig o Customer Service,
we will never, ever, ever be the same with out you -
för fasiken Gumman det är ju du som är CS! *snyft*)

Ska ta över Carolines ansvarsområde DNS, *puh* Invecklat, men det känns jätte bra,
vi har hunnit gå igenom lite igår o idag, och Caroline är verkligen superduktig på att lära ut. Otroligt duktig, tar sig tid, väntar tills jag hunnit skriva upp och noterar det ena o det andra utan att jag behöver känna mig det minsta stressad, och hon förklarar från grunden, hon förklarar verkligen, verkligen från grunden så allt blir så simpelt och logiskt som det bara kan bli. Helt enkelt,hon ger mig de bästa grunderna för att lära mig dethär på bästa möjliga sätt.

-Callloliiiin, ny dy lägga ner poppen! (sägs med finsk brytning)

Inga kommentarer: