tisdag 22 april 2008

Solen Skiner

Solen visar sig och värmen både kropp och själ, tinar upp mitt kalla hjärta en aningen.
Var sjukt trött i morse. Blev lite skumpa igår för att fira att J&K kommit. Synd att man ska behöva jobba när man har gäster, well så är väll det för alla...

Snart är det flyttdags....
Längtar, det ska bli så kul att få hjälpa Gamle Far och flytta in i sitt nya stora hus.
Då får jag göra det jag är allra bästa på, inreda och fixa och greja, (o städa).
Ska bli väldigt roligt att få tillbringa några dagar på Finsk Mark. Hoppas jag hinner med några festligheter, det är ju första maj på torsdagen och sen är det ju helg....

Igår på lunchen kände jag att det var dags för ett par nya pumps, rusade iväg med Kollegorna M och Y för att botanisera bland köpcentrumets skoaffärer, och, Det Fanns INTE ett par skor som jag ville ha. Va fan! Det finns alltid annars minst 100 par skor som jag vill ha, men inte igår då. Snopet. Give me some shoes!!!!

Inga kommentarer: