torsdag 8 maj 2008

Det måste vara Pollen


Varför är jag så trött??!


Jag som alltid vaknar utvilad när klockan vanligtvis ringer 05:45.

Det började redan förra veckan. Jag kände mig slö och trött. Utmattad rent ut sagt.

Det var lite, eller ganska mycket bättre när jag var i Finland. Kanske det kan ha och göra med att Pollen halten inte var lika hög i Närpes? Hursom helst är det sjukt obehagligt att vara så trött. Måndag Tisdag och Onsdag har jag somnat direkt jag kommit hem. Idag hade jag ställt klockan på 05:30 så jag skulle hinna göra lunchlåda och ha med på jobbet, men precis som igår så noterade jag mobilen larmade, men jag struntade i det och klev upp i sista sekund, cirka 06:30...

Jag ORKAR INTE VARA SÅ HÄR TRÖTT!


Är det nån som vet med sig att de lider av pollen, men inte har några andra besvär utan bara blir utslagna av trötthet? I så fall, TELL ME!


Jag har inte ens brytt mig om att packa på resväskan, inte orkat föra över alla bilder jag tog...


Kanske jag kan göra som i tisdags, plocka ut några timmar och gå hem tidigare?


Ha en jätte bra dag allihopa!



Kram,

Er trötta slappa håglösa Sarah


Inga kommentarer: