fredag 9 maj 2008

Pressen



Pressen att skriva något av värde. *puh*

Jag skulle kunna skriva så mycket, alla som känner mig vet ju att jag bubblar av tankar, ideer och funderingar. Funderingar som ibland nystar in sig i själv och blir too much, men iaf. Är rädd för om jag verkligen skrev allt det som händer och sker i mitt liv, i mitt hjärta, i min hjärna och i min själ skulle chokera och provocera för mycket.


Finns massor som jag tänker på. För att citera: " Det finns så mycket mitt hjärta säger...".


Kanske borde jag börja med dagens tanke, eller veckans fråga?


Mitt liv är ju ganska tråkigt, eller nej, egentligen är det ju inte det. Jag är ganska bra på att underhålla mig själv.


Här kommer iaf "höjdpunketerna från arbetsveckan:


  1. Lyckas hälla tevatten över vänstra armen, vilket resulterar i bränn-blåsor. AJ! Gör himla ont!

  2. Tror jag lyckats irritera mina Kära Kollegor med för låg/sex-inriktad humor

  3. Försovit mig tisdag, onsdag, torsdag och fredag morgon

  4. Tappat talförmågan i ett samtal med kund. Kunde inte formulera mig på över 1 minut.

  5. Svullat i Pankakor/plättar på resturangen nextdoor

  6. Gjort iaf en snäll sak, köpt kexchoklad till mina kollegor + chef. Inte av fjäsk utan av omtanke. Ja, faktiskt jag är snäll. hihi.

  7. Trott jag glömt jobbnyckeln hemma en hel dag för att komma hem och upptäcka att den låg i jackfickan.


Nåja, inte sitta här o gagga. Drinkarna väntar, och sällskapet likaså!



Puss - over and out!



Skåne för några år sen. Längtar dit. Stranden e min!

Inga kommentarer: