fredag 9 maj 2008

Friday Im In Love

Yes!
Igår var jag inge trött när jag kom hem efter jobbet.
Tvättade, städade, lagade till en god pasta sallad, fixade lunchlådan tills idag, fick besök, samt tittade lite på min favorit Leif GW Persson. MEN.
I morse var det samma sak igen. Vaknar av att mobilen larmar, men orkar inte stiga upp. Låg och drog mig till 06:30 igen. Första gången i livet som jag åker osminkad till jobbet, så nu sitter jag här, i och för sig sminkad, (man har väll dubletter av allt, hemma så väl som i väskan) men med världens dåligaste hårdag. Allting bakåt kammat i en klämma. Jag som verkligen hatar att ha håret bakåt, känner mig så naken och, ja naken. Vet att jag har en sprayflaska här på jobbet nånstans, ska leta rätt på den så kanske jag försöka fixa till dethär, It´s all about the Hair, det vet vi ju.

Äntligen fredag, hur himla skönt är inte det. Åååå vad jag ska göra INGENTING dessa lediga dagar. Funderar på att skippa vinet oxå, så man är riktigt utvilad.


Hmmmm....

Ha det sött!

Inga kommentarer: