måndag 19 maj 2008

Sista måndagen och dagarna som 28 åring

Aldrig mer kommer jag att få uppleva en måndag som en 28 årig tjej. Dessa dagar är fyllda av ångest. För snart närmar sig det sista året som 20-nånting. *ryser*

Har hela året trott att det är nu jag ska fylla 28, alltså har jag glatt gått omkring och trott att jag varit en ung dam på 27 år, men icke sa nicke.

Därför vill jag härmed meddela;


Sarahs ålder är 27 år.

För all evig framtid.

Jag kommer således att att fylla 0 år för varje år som går.

År ut och år in.

27.

Jag gillar 27.

27 är bra.

Ingen 14:ttis men inte tillräckligt gammal.

Jag tycker ju om allt vad födelsedagar innebär;

fina presenter,

god mat,

goda drycker,

frukost på sängen,

osv.

*hihi, give me*

MEN aldrig ska ni yttra några siffror!



Tingelingen på sin 5:te eller var det sin 4:de födelsedag.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Grattis gumman!!! Njut av de sista åren till 30, de går blixtsnabbt:D
De e för jäävligt att passera 30, tvii...

Skickar dej massor med cyber gifts, hehe!!

Kram Ullis