torsdag 21 maj 2009

God morgon Världen!

Åh så skönt med sovmorgon och långhelg!
Det första jag gjorde när jag vaknade och slog upp mina ögonlock var att titta om min nya tatuering var kvar! *hihi* Och det var den ju!
Jag fick min tatuering gjord av Jim på Teds Tattoo , hade egentligen fått tid till självaste Ted i tisdags, men han blev sjuk eller fick förhinder, så jag fick en ny till igår, onsdag, dock blev det inte Ted som skulle tatuera mig, vilket var lite av en besvikelse, men iaf, Jim var duktiga han med.

Idag bär det av till Helsingfors. Firande av min 30 års dag började redan igår i och med att mina kollegor hade skramlat ihop till lite skojiga grejer, och som jag skrev i förra inlägget, så fick jag rosor av Darling redan igår, så fina!
Nu måste jag börja packa lite, stryka kläder och noppa ögonbryn osv... mycket som ska ansas när man vill vara fin. :)

Puss o Kram på Er alla!


♥♥♥ Tingelingen

Inga kommentarer: