fredag 8 maj 2009

Veckan som gick & vecka som kommer

Har varit en bra vecka,
även om jag pga "har icke bil just nu, pga av "idiot" granne som backade in i bilen med FULL fart" måste stiga upp redan 05:30 (kunde ta pendeln, men bussen stannar närmare mitt jobb, dock tar den dubbelt så lång tid på sig att ta sig fram), men det har gått bra, och är rätt skönt, sitter o lyssnar på bra musik o halvsover.... Ska tipsa om ett bra "jag plankar" tips när jag fått tillbaka bilen, fatta att man måste vara en aningen smart om man plankar med 'BUSS! *haha*

Som sagt, veckan har varit bra. Bland annat fick jag ett "Sarah du är bara bäst" av en säljar kollega från Malmö, sånt betyder mycket.... Att någon skriver att man är bäst, tackar för "det lilla extra" samt önskar en, en Fantastisk dag! Betyder mycket.... Vi borde berömma varandra mera. Jag lovar att jag ska berömma en kollega på jobbet, o en vän, varje dag nästa vecka, Gör det ni oxå!

Nästa vecka blir Magisk!
På måndag kommer Darlings J&K upp, och med sig har de "jalusiner" (bild kommer sen) som vi beställt från en boutiq i Malmö! Har beställt till; Vardagsrum samt balkongdörr+fönster, kök och datarummet. Ska bli så kul o träffa J&K, underbarare personer får man leta efter. De kommer som sagt på måndag o åker hem fredag morgon, sen på fredag kväll KOMMER LINDA!!! Ska hämta henne på Arlanda o hon stannar hela helgen! Vi ska bar mysa, dricka vin och äta gott o shoppa! LÄNGTAR!!!!


Puss!

Snart kommer Erika.... vi ska dricka vin... vaddå... klockan är bara 23:30! hahaha



♥♥♥ Tingelingen

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Sarah!
Nu har jag äntligen hittat din blogg!
Var ju o hälsa på mamma o Nisse i tisdax så då fick jag adressen. Ha en trevlig weekend!

Monica i K:stad

Ulrika sa...

Jag vill också berömma :)
Sarah du är bara för HÄRLIG!!!

Pussokram

Ullis