onsdag 11 augusti 2010

Books


Har inte läst någon av hennes böcker, virriga Martina. Visst har jag snubblat över någon krönika och sett henne i något "lek"program, men jag tyckte att för 25 kronor styck så blev dessa väldigt intressanta. Återkommer (kanske) med en åsikt.

P.S
Jag strök faktiskt klart allting som skulle strykas - och detta utan något vinintag! (Hade skrivit som status på FB att jag stod o strök..boring boring... och Finaste vännen E skrev då på chatten och frågade om jag drack vin....hehehe.... Så jag klappar mig själv på axeln. Tvättat en tvätt och hängt denna. Börjat rensa o organisera, jag tror det börjar bli dags för Tradera igen....gästrummet får agera Storage, in med den extra klädställningen som stått och sett ful ut i sovrummet....nu ska det fotas o läggas ut på nätet....ska vi sikta på att jag lägger ut kläder o skor nångång kring den 25:e, eller är jag för optimistisk ? D.S


♥♥♥ Sarah

Inga kommentarer: