onsdag 11 augusti 2010

Onsdag.

Klockan visar 18:00 och jag har hunnit med att komma hem från jobbet och hunnit varit på en snabbisprommenad Love. Nu dricker jag coca cola light och äter ett finskt havrekex* och väntar på att få 30 minuters rygg- och nackmassage. Mummmms så skönt det ska bli. Efter det blir det nog lite mat. Gjorde ju min goda wokade (som mamma uttalar det wÅkkade) grönsaker med räkor o ris igår, så nu är det vad vi äta skall de kommande dagarna. Efter maten har jag ett berg av tvätt som skall strykas. Stryka. Smaka på ordet. S t r y k a. Ett fult fult F U L T ord. Jag hatar nämligen att stryka. Jag överdriver inte om jag har 6-7 skjortklänningar att stryka, samt en hel del vanliga klänningar o kjolar.... hmmmm....

Shoppade en massa snygga kläder och skor igår, online förståss, ska visa er lite senare.
Puss o kram så länge - nu ska jag få massage.... mmmmm....aaaaaoooooooouuuuuu.....!

*Havrekex som min mamma skickat åt mig från finland


♥♥♥ Sarah

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Humlan:) jag vill se lite mer bilder och spännande saker:)