torsdag 12 augusti 2010

ERROR!

Det har varit en mycket bra dag. Tills för några timmar sedan.
Tog med datorn hem från jobbet för jag hade lite jobb jag hade tänkt göra klart ikväll.
Startar upp. Ska logga på IPVP:net-
TROR NI ATT DET FUNGERAR??????????? Det har ALLTID fungerat!
Men inte just idag, när jag aldrig någonsin behövt det mer förstås.
Nätet kom jag ju åt via vårt trådlösa, men inte jobbsystemen ...¨åååå suck o stön va less jag är!

Så, vad gör jag, jo jag tänker i stundens hetta, om jag tröstäter ett knäckebröd med ungefär 100 skivor fet hushållsost så blir det bättre. Jag tror jag åt mackan i tre tuggor. Sen fick jag naturligtvis ångest för jag hade ju absolut fyllt min kalorikvot idag med lite choklad på jobbet och ett "Lilla Menyn" från MaciDonken idag.... så nu funderar jag på om det kanske skulle vara värt o ställa sig på Crosstrainern en stund, min hjärna säger att det är bättre att stå där 15 minuter än inga alls..... Hinner jag? Ja om jag slutar blogga kanske.... (en annan del av hjärnar ropar, ta fram den 70% chokon du har i skåpet o lägg dig i soffan...)

*rusar iväg mot den (den hade varit sönderrostad om den kunnat rosta.) alldeles för litet använda Crosstrainern*

Va snälla mot Varandra (från en som lät sin irritation över jobbdatorn gå ut över en alldeles för snäll sambo som bara försökte hjälpa till).

Inga kommentarer: