torsdag 27 december 2007

Det är slut. Julen är över.

Tillbaka på jobbet.
Vi är nästan full personalstyrka här idag, kanske ett slöseri med företagets pengar, för det är ju ganska mycket lugnare (typ dööööölugnt) än vad det är i normala fall, men det hade man ju kunnat räkna ut, det är ju trots allt mellandagar.

Julen är över och det är slut.
Det känns så, som att någon gjort slut med mig, och lämnat mig och mitt hjärta i bitar, helt förstörda. Julen innebar så många förväntningar och jag hade längtat så efter denhär Julen. Skåne är underbart. Jag älskar det. Jag vill bo i Skåne tror jag. Vill kunna ta bilen och åka ut och gå vid Sandhammarn varje dag om jag vill. Det är så vackert där, luften känns renare och klarare, känns friskare att andas än den luft som finns här i huvudstaden. Var ute och gick till och vid Ale Stenar, det är ju ett måste varje gång jag är i Skåne. Nåja, var ute och promenerade där i tisdags med Farmor Ulla, det blåste nästan orkan eller iaf kuling, och det bet i kinderna så att det nästan gjorde ont, och ändå njöt jag. Verkligen njöt.

Ska lägga ut lite bilder på Skåne och presenter o stuff sen...

men just nu måste jag linda mitt lilla hjärta innan det är helt söndersmulat.

Inga kommentarer: