fredag 7 december 2007

Julbelysning och handboll

I Onsdags kom pappa igen.
Han har varit här en hel del nu, men det är bara skoj
Undrar om det är bilen eller jag som drar?
Nåja,
jag har velat ha en "julgardin" till balkongen. Alltså ljusslingor som hänger i olika längder, som man fäster på balkongenstak. Min Papi fixade det i torsdags. Åkte och handlade 3 "julljusgardiner" skarvsladdar och andra tillbehör som behövdes för att få upp dem.
OCH DET BLEV SÅ FINT!!!! Lyser verkligen upp i vintermörkret! Papi kan verkligen! Love you!

Idag är det Äntligen Fredag!
Skönt va?
Ikväll blir det lite rött och Idolfinal. (aaajaaa, töntvarning jag vet) Och i morgon lördag, då ska jag FÖRSÖKA mig på en sovmorgon. Jag ska inte stiga upp ur sängen före klockan 10! Ska verkligen försöka sova så länge som möjligt när möjligheten finns. Två lördagar i rad har jag ju stigit upp 06:45. *puh*

i morgon, på lördag. Då är det dags att pallra sig iväg till andra sidan stan och se på handboll.
Matilda från Kalix kommer ner och ska spela, så det är klart jag ska dit och hejja fram en serger.
Sen direkt efter matchen så är det dags för Middag/Party hos Daniel! Ååå vad skojj det ska bli! Har längtat efter att få träffa Daniel under just sådana former. :)

Nu jobba lite...eh....

Inga kommentarer: