lördag 29 december 2007

Tråkiga lista!

1. VAD HETER DU? Sarah
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Har inga byxor på
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Inget

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Åt ostbricka, tog ett långt skumbad och såg en film.
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT? En pepparkaka
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Hmmm, 6 grader varmt.
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Med min älskling
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Ögonen
9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG? Absolut
10. HUR MÅR DU IDAG? Lite trött, känner mig lite halvförkyld
11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Vatten och rödvin
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? Rödvin och champgne
13. FAVORITSPORT? Att se landskamper i ishockey och fotboll är kul...
14. HÅRFÄRG? Mörkblond
15. ÖGONFÄRG? Ljusblåa
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Solnedgång
17. SYSKON Å DERAS ÅLDER? Alexander 26
18. FAVORITMÅNAD? Augusti, älskar sensommaren och hösten.
19. SENASTE FILMEN DU SÅG? Såg Heartbrek kid med Ben Stiller och svenska stjärnskottet Malin Åker-nånting igår kväll.
21. FAVORITDAG PÅ VECKAN? Absolut Fredag, jag älskar Fredagar.
22.FAVORITHOBBY? Mysa, shoppa och vara med familjen och vännerna.
23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Nej.
24. FAVORITLÅT(ar)? ojdå, det finns så många, om jag ska välja någon som jag lyssnar på just nu så är det The Cure - Pictures of You
25. SOMMAR ELLER VINTER? Sommar, såklart!
26. KRAMAR ELLER KYSSAR? Kyssar
29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?Ja, jag utmanar Ullis här och nu!
30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Ingen aning...
31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?Hm..kan man aldrig så noga veta...
32. HUR BOR DU? I en 2:a i ett tvåvåningshus/radhus
33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Verklighetsbaserade böcker, nu just Heather Mills livshistoria innan hon skillde sig från Beatels-Paul.
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT? Har ingen här hemma, och på jobbet är det en blå/vit TDC-sak
35. FAVORITSPEL? Sällskapsspel är kul...
36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Nix
37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? va? Kan man göra så?
38. ÄR DU ROMANTISK? Jag vill tro att jag är det.
39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Om jag uttrycker mig såhär, år 2008 kommer bli mitt år!
40. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU? 11:47

Inga kommentarer: