torsdag 20 november 2008

Vi hade besök i helgen.

I Helgen hade vi kärt besök av Killens Föräldrar.

Det var första gången de besökte oss i nya lägenheten.

Vi hade hur skoj som helst.

Lördag eftermiddag spenderades i Barkaby, Outlet var verkligen en hit. Både J & K tyckte det fanns massor med fina märken och grejer och jag var jätte duktig och handlade ingenting. Nada! Men fanns massor på NoaNoa som jag hade velat ha, fina handskar, en kappa och världens sötaste kjol!

På söndag åkte vi till Steninge Slott på årets första julmarknad. När jag tänker efter så måste det vara min första julmarknad på...eh... sen jag var ett litet barn. Det var hur mysigt som helst. Alla dofter, kanel och pepparkakor, glögg och grandoft. Julen är en underbar tid. Hoppas verkligen jag hinner åka på julmarknaden i Copenhagen. Skulle vara så mysigt.

Liten uppdatering iaf... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumms!
Hörde av mamma hur trevligt ni hade haft, hon pratade oxå om outlet byn och tyckte den var hur mysig som helst. Julmarknaden gillade hon ju förståss oxå...men hon sa inte ett ljud om lägenheten...konstigt...*korsar fingrarna bakom ryggen och går fnissande ut*
*viskar* Du ligger ute på min blogg...