tisdag 4 november 2008

Going Brown...

I söndags stod jag framför spegeln o fixade håret.
Då kom En tanke, ja nästan som en tvångstanke svepte förbi,
"Tänk om man skulle "Go Brow". Bli brunhårig...

I måndags kring lunchbordet diskuterades också hårfärger... varför blir jag så sugen på förändring med jämna mellanrum?
Ibland vill jag klippa till en häftig bob, eller klippa till en rockig stripig frilla, ibland vill jag ha lugg. Ibland stort tuperat Trollhår, ibland romantiska lockar, ibland hår som går ner till knän och är spikrakt, OCH ibland kommer längtan efter ett brunt gnistrande hår... Enligt en del hårfrisörer jag haft, så ska tydligen brunt (mörkt) hår se tjockare ut än ljust hår...
Letade i "bildarkivet" för att återuppleva min "mörkare" period.... Och Om jag inte minns helt fel, eller är totalt off och senil, så borde detta vara min senaste "mörka" period. 2004!!!!
Förstår ni då hur MÅNGA impulser denhär kameleonten motstått!!!!!!



































1 kommentar:

Anonym sa...

nu har du fått en utmaning! :(

http//:hanky.se/Tobey