fredag 21 november 2008

Fredag

Dagens Sarah;

Fredag! Så underbart! Hela jag är lyckligare, gladare och mera tillfreds, och allt detta bara för att det fredag.

Jag känner att det är dags att modifiera bloggen lite, är sjukt inspirerad av Bea, http://bea1.blogg.se/ när hon fixat sin blogg så fin.

I helgen har vi INGA gäster! Helt otroligt! Vad ska vi hitta på???? *tom* Kanske jag har tid att blogga och modifiera då? Har en hel del på lager som måste berättas och informeras om, har blivit utmanad av Tobey och inte ens "hunnit" anta utmaningen... Men det tar sig! Håll till godo!

Dagens låt då, kunde inte välja mellan dessa två, så därför blir det två dagens låtar:








Mamamamamamamamamamamamaaaaa! Pokerface!!!!






Sååå sjukt bra!!!! 3 doors....

1 kommentar:

Helena sa...

Första gången jag verkligen tar mig tid att lyssna på Gaga´s nya låt. Den blir bättre och bättre så att säga. Tack för välkomnandet!
/Helena