onsdag 24 februari 2010

Dagens jag vill ha!

Det var längesen jag var såhär kär. Föremålet för min lust o längtan är dessa underbara dojor.

För 1800 kronor kan de bli mina, Cat Chelsey Hi. Ojojojoj.... jag har aldrig köpt så dyra skor någon gång...men nu,..... ojoj.... nu blir jag nog tvungen. Argumenten är många:
1. Snygga
2. Varma
3. Stefans catepillar skor, alltså som dessa men utan skaft har han säkert haft i 15 år och de är lika snygga idag som då han köpte dom. Så om man slår ut 1800 kronor på 15 år blir dom ju nästan gratis. :) (120 kronor per år är inte dyrt för ett par rejäla vinterskor.)
4. Sa jag snygga? :)
5. JAg skulle vara snygg i dem.
6. Jag skulle bli glad.
7. Glad Sarah - Glad omgivning.
8. SNYGGA!
9. Varm om fötterna när det är kallt.






Nån som känner sig generös? :)


♥♥♥ Sarah

Inga kommentarer: