söndag 28 februari 2010

Söndag morgon

Sitter här och äter lite frukost, förståss "det vanliga", ett knäckebröd med rökt skinka och gurka på, och Valios skogsbärs yoggi till, mums så gott det är, smakar sommar.
Känner lite halvångest tyvärr.... helgen går så fort, jag skulle lätt behöva en dag till på mig för att slappna av och samla kraft inför den nya arbetsveckan som stundar....well well, one can dream....

Gårdagen var lyckad, god mat och ett glas rött tillsammans med min Love och Lillebror och hans K****. Bra att man får prata lite engelska emellanåt. Upptäckte att man kunde ändra språk på Buzz till engelska, så vi spelade ett varv, jag kom nästsist.... jag skyller på språkliga förvirringar... :)

Planen för idag då, well, jag ska baka. Det ska bli kul. Hoppas det lyckas och blir goda kanel/kardemummabullar. Sen ut i detta töväder och ta en prommis.... Det var väll det... bara mysa och ta det lugnt... hmmmm.... tror jag ska krypa ner brevid Love en stund. Jag älskar när han är så varm när han sover - som ett riktigt element - så skönt att gosa in sig riktigt nära och känna värmen från hans goa kropp.... Tsssss.....

Vi hörs mer sen.... Puss....



♥♥♥ Sarah

Inga kommentarer: