lördag 20 februari 2010

Lite tarmvred och brock om jag får be?

Föregående inlägg skrevs i glad o god tro om att inget kunde bli värre, men just då, precis så, då blir det värre. Jag fick åka in och spendera Fredagen på Danderydsjukhus. Jag måste genast, innan jag skriver något annat, beyra min kärlek för alla på DS och avd 63 och förståss även akutens personal. Vilken personal det är - jag får alltid så bra bemötande, proffsigt, vänligt och ömt. Just nu orkar jag inte riktigt skriva mer ingående om vad som var, eller är, fel med mig, men inläggets rubrik får hinta en aningen om vad det kan vara.
Jag blev i alla fall utskriven idag, och är hemma och tar det lugnt.

PS. Vem är det som har upprört Gud? För han måste ju vara sur, någon annan anledning till VÄDRET kan jag ej tänka mig. DS.



♥♥♥

Inga kommentarer: