måndag 25 juni 2007

Coldplay



Oj jag glömde nämna min underbart ljuvliga konstiga dröm.

Drömde att jag var tillsammans med Sångaren i Coldplay Chris Martin. Vi skulle köpa ett jätte fint hus, tyvärr var jag lite sur, för hans bandmedlemmar skulle bo med oss.....

Sen övergick drömmen till att jag blev jagad av nån sorts halv människa/halv alien som skulle mörda mig, jag blev skjuten två gånger av ett blonderat monster som bytte skepnad till att se ut som Kim Bassinger. I axeln och i låret. Men jag kämpade på och sprang ut mot vattnet med min kusin Emelie i famnen, tydligen jag och Chris Martin kommit på att om vi befann oss i vattnet kunde inte dessa monster röra oss..... Vattnet var svart och kallt och fullt med sjögräs och det var massor med folk i vattnet, nån gick runt och sålde diamanter, jag kikade på några med vi beslöt oss för att simma ut litegran........


Sjukt va???!!!



Inga kommentarer: