onsdag 27 juni 2007

Respons

Finns det något värre än att invänta något eller någon?
Det kan vara allt från ett mail man skickat till Nån och som man ivrigt väntar svar från, fan man får ju ont i magen för mindre. Det kan vara en jobbannons som man svarat på, eller att stå med benen i kors och vänta på någon när man stämt träff, yeah it can be WTF som helst.

Idag är jag trotsig.
Jag tror att om Solen varit framme idag så hade jag varit på mycket bättre humör. Det är vad jag tror iaf.
Jag känner mig uppnosig, arg, rastlös, ledsen, uppgiven samt som att en grusbil eller annat stort fordon kört över mig.
Hjälper inte att jag klätt på en av mina fina romantiska HouseDoctor kjol/klänningar. Allt känns bara tungt nu. Disken som hopar sig. Kläderna som borde vikas in i garderoben. Mina nya strassörhängen i form av en rosett som på nåt konstigt sätt har FÖRSVUNNIT och jag har inte ens hunnit använda dem.
Igår var det dock lite bättre. Jag kände mig full av energi, trots mardrömmar o stuff.
Jag skickade iväg flera gulliga mail till föräldrar och vänner, ja för att De ska känna sig uppskattade, och jag är glad över att De finns. Jag blev oxå väldigt glad när min Lillebror, som jag nu döpt om till Lilleman kom över med svenska jordgubbar och grädde.


Well well..... Finns några lösningar på detta, ja hur jag ska kunna bli lite gladare och mer uppåt idag;
Choklad, Sex, Shopping, Vin eller Sangria eller oväntad INKOMST.... Mest sannolikt att inträffa... ja det måste väll vara chokladen det.... *fnys*

Inga kommentarer: