lördag 30 juni 2007

Inte störa sig


Usch jag är ingen människa som vill störa mig på människor jag tycker om.

Tar tillbaka det jag skrev i mitt tidigare inlägg.


Klart att jag inte STÖR mig, jag är väl bara barnslig. Men, tack vare alla Självhjälps böcker så vet jag att jag DUGER SOM JAG ÄR. Och nu är jag såhär. Och såhär Känner jag. So Fine.

Men det är väll lite onödigt och överdrivet barnsligt att skriva så på bloggen, eftersom jag tror att IT läser ibland....


Kom hem nyss,

Papi och jag och Alexander har varit på Centrum.... min Söta Goa Gulliga Bäst i Världen Pappa köpte ett Snö armband åt mig. Jätte fint!


Kram på ER alla, hoppas Ni har Solen hos er, här regnar det... bläää för regn.... Regna kan det göra när man har en Stor Gottepåse i famnen och en rysare i Dvd:en...





Inga kommentarer: