söndag 24 juni 2007

Paraply



Linda!!!!

Minns du vi pratade för några veckor sen och jag sa,

jo visst Rihanna´s Umbrella är okej, men ingen favorit. Nu kan jag säga, det var ingen favvis fram tills i dag.

idag hörde jag låten för första gången utan att se Videon och DÅ ÄLSKADE jag låten!!! Oftaste ligger jag före min tid, men nångång är jag lite... öh... efter.... *hihi*


Uppdaterin om den, ja jag vill ju förringa händelsen, så den ringa misshandeln som skedde i fredags lider jag förstås ännu av, blåa nyanser som börjar bli svarta.... och ordentligt ont i huvudet, jag som aldrig har ont i skallen... well well...

Det känns som att jag mist, blivit av med lite av min tro på Mänskligheten... vart är vi påväg. ???



Love You All, so much!


//

Sarah

2 kommentarer:

Anonym sa...

hi hi, ja visst e den bra! den snurrar här jämn å ständigt :D

ÅÅåå om ja ändå skulle ha fått va där när det hände å gett dem lite på måppååå :D

Love U!!
//Linda

Sarah sa...

åh gumman du e så go! ;) Saknar Dig massor!