torsdag 28 juni 2007

Polismyndgheten och Anmälan

Idag damp Det ner, Anmälan mot PyschoBitcharna som tyckte sig ha rätt att höja sin knutna näve och slå mig.

Genast kollade jag var de bodde... oj, det var inga Bönder från Dalarna som jag/vi så säkert trodde, utan Bitcharna bodde i varsin ganska okej förort till City. Hmmmm, så nu blev jag ju lite rädd. Tänk om det är värsta Bikerbrudarna, såg ju lite så ut, tänk om de kollar upp mig, mitt ovanliga efternamn gör att jag är ju inte så svår att finna på nätet... Shit!!! I värsta fall får Pappa komma och hämta mig och rädda mig, tror jag alltid att han kan och ska rädda mig.

Sommar idag, riktigt fint väder, äntligen. Gud har ju verkligen vattnat på med sin lilla gula vattenkanna.


Tack för igår D och C. Najs att träffa Er igen. Puss!

Inga kommentarer: