torsdag 7 februari 2008

2 dagar kvar

och här sitter jag på jobbet... gör en liten fuling och bloggar lite på arbetstid. usch då, så får man verkligen inte göra. Ajjabajja Sarah Dara!



En blogg är ju till för att läsas, ändå känns det....ja lite pinsamt när mina kollegor läsar... ibland öppnar jag ju mig väldigt här, och för den Smarte så går det ju att läsa mellan raderna en hel del. Ibland har här funnit kodade meddelanden till onämnda personer. hihi, de ni.



Dagens tråkighet;

Vaknade och kände mig inte riktigt 100 %. Ni vet dendär känslan när man vet att nåt är på gång i kroppen. Jag KAN inte bli förkyld/sjuk/död nu när jag ska åka iväg till Solen. WTF! Kanske det bara är inbillning?? Hursomhelt så har jag kollat med chefen och Sötis-kollegorna Om, OM det skulle vara så att jag känner mig krasslig ikväll/inatt/imorron att jag kan ta ut lite timmar som jag haft sparade... och det tyckte dom var Ok. Men hoppas verkligen inte... *smäller i mig Dinamint C*



Nu back to work.



Dagens låt: Vet inte vad den heter eller nåt, hann höra 30 sekunder på radion i morse, en svensk låt, en tjej som sjunger... tradigt... måste veta vem det är. Får väll kolla radiolistorna eller tracks eller nåt sånt.





Puss puss and over and out Sarah has left the Blogg! (haha, jag är Världens Tönt, I know)

Inga kommentarer: