tisdag 5 februari 2008

4 dagar kvar.

Åh vad jag har längtat till Solen och Värmen, och nu återstår endast 4 dagar tills jag får träffa mamma och Nils och dricka underbart god Sangria.
Måste ta fram mitt rosa resväske-set och riva bland strandklänningar och kjolar.
Ska försöka resa med lite packning, haha, dömt att misslyckas direkt, men jag kan ju iaf gå in med iställning; att jag Inte behöver 5 par skor med mig.
Det får bli Rosa crocs och ett eller två par klackisar och thats it. Hmmmm….

Just nu är jag inne i en Alldeles för POSITIV period.
Tänk vad hemskt det egentligen är, att bara för att det just nu händer så himla mycket bra saker så ska man behöva bli rädd och börjar gå omkring och vara nervös över att nånting riktigt dåligt kommer ske. Det tar ju liksom bort liiiite av Glädjen, att man är rädd att mattan ska ryckas bort underifrån och man ska falla omkull och slå sig. Slå sig ordentligt.

Jag ska, ganska snart delge Er två av de roliga nyheterna.
Den tredje har jag ju redan nämnat, att min Far köpt ett stort sött hus i byn där han är född och uppväkt.
Och jag kommer att få mitt alldeles egna rum, likaså min bror! Tänk vad underbart.
Jag har ju känt mig lite rotlös sen mamma och Nils sålde huset, för 4-5 år sen. Även om jag aldrig kände mig hemma i Vallvik, så var det ju ändå min ”bas”. Sen kändes det ju underbart när mamma köpte Torpet i Bullerby-byn, alltså där min morfar bor och jag har spenderat mina sommrar och en hel del av min uppväxt, men det är ju endå ett sommarhus. Men nu har alltså pappa köpt ett hus på ungefär 140-160 kvadrat. (ska lägga upp bilder snart) Så nu vill jag bara hem till pappa och möblera, måla, köpa nya möbler och grejja och hålla på…. Nu back to work.



! Svennljunga-Gangsters:
jag är jättenöjd med min telefon, nästan att det är för mycket funktioner dock, hehe, men jag gillar den, eller gillar, I Lööööv It! !

Inga kommentarer: