onsdag 6 februari 2008

3 dagar kvar.

Och snart är även denhär dagen och över, vilket betyder att det är två dagar kvar. *iiiiii*
Har nästan packat allt, klänningar, skor o stuff, bara kvar att plocka ner, schampo + hårprodukter (vilket är en del), smink och annat hygien/kropps relaterat.

Jo jag låg i fejksolen idag, men fan inte blir jag brun, eller blir man bara blind? Och själv inte ser att man ändrar färg.

Jo, jag måste bara nämna mina kollegor Calle och Sasan, idag på "fikan" , alltså man får skratta åt dessa två med deras miner, ljudeffekter och spex. Varför är vissa människor så naturligt roliga? Jag är aldrig rolig. Bara töntig. Jag är som en parasit på deras humor och skämt, skrattar och förundras och suger i mig. Kanske kunde jag filma dom i smyg när dom gör sina "Coola Killen Moves" och sina "Strandraggar miner/looks" Grejen är bara hur jag ska få dem att ta på sig den där gröna Borat baddräkten, eller som Sasan kallar det, Mankini.

Nu dags för duscha.
Sen mer cola light och sen är det dejt med huvudkkudden, har flexvecka och passar på att börja 0700 så jag kan knalla hem redan 1600. De ni! ;)


Puss puss,
Sarah Stenhjärta

Inga kommentarer: