måndag 18 februari 2008

Hemma igen!

Bajs vad tråkigt när verklighetens vardag slår upp likt en dörr i ansiktet på ensjälv.
Man e back to work, fast det är ju ändå kul. Idag har jag skrattat med Sasan och Caroline åt de mest banala saker.... Khingiskhan och Sasans imitationer av Arnold "Pump up my Austrian body" . Nämen hur somhelst så är det tråkigt utöver det då, jobbet alltså. Allting faller tillbaka, i samma leriga, grusiga, gråa hjulspår som allting gick i innan semestern. Samma mat, samma brist på aktivitet efter jobbet, samma tråkiga mat. Samma sug efter Vino Tinto osv....

Men jag hade en UNDERBAR semester! Helt Sagolik!

Ska lägga upp en del bilder, kanske redan ikväll om inspirationen infinner sig, och så klart måste det ju skrivas en lista på inköpta saker och roliga aktiviterter jag gjort/varit med om.

Kram från Allas Er Trista Gråa Sarah Dara! (om änn lite lite brunare än vanligt. (eller mindre blek kanske? Beror väll på hur man ser det))

1 kommentar:

Anonym sa...

hej va roligt att du haft skoj... känner suget efter värme och solan även jag... tänkte även nämna att jag ska gifta mig till sommaren :D thihi... kramen